farerefa.blogg.se

Unik kundeoplevelse
Unik kundeoplevelse






unik kundeoplevelse unik kundeoplevelse

Siden relanceringen af er brugen af opskriftsuniverset steget med 159% (målt på pageviews). Ydermere benytter kunderne sig i stigende grad af det omfattende og inspirerende opskriftsunivers. Efter få år i markedet har s omsætning allerede rundet en milliard, og onlinesupermarkedet har sikret sig en plads på top 10 over danskernes mest benyttede netbutikker.

unik kundeoplevelse

Besøgstallet på er steget med 55 % efter optimeringerne, og vigtigst af alt er omsætningen vækstet med 28 % i det seneste regnskabsår. Således har vækstet i antal besøgende og antal kunder.

  • Forretningsudvikling og digital strategi
Īrbejdet med den personlige indkøbsoplevelse har båret frugt.
  • Her er et lille udsnit af de forbedringer, som IMPACT og har samarbejdet om: Salesforce Marketing Cloud håndterer s marketing automation, som giver kunderne personligt tilpassede budskaber via mail, post, SMS og push-beskeder. Alle s kunder kommer ind i et marketing flow, der er skræddersyet ud fra kundernes købsmønstre.

    unik kundeoplevelse

    Det er enkelt at blive ny kunde hos, og kunderne fastholdes. Målrettet arbejde med digital marketing giver nye kunder en on-boarding i verdensklasse. Også når det kommer til relevant marketing er i særklasse. gør en dyd ud af at inspirere sine kunder, og således kan man gå på opdagelse i opskriftsuniverset med mere end 1.200 opskrifter og mulighed for at tilpasse opskriftsindkøbslisten efter egne præferencer og med ét klik er alle ingredienserne i kurven. Uanset om kunden sidder i sofaen, i bussen eller på arbejdet. Alt fra forsiden og kategorisiderne til søgeresultaterne er baseret på den enkelte kundes indkøbsvaner, hvilket gør det enkelt, relevant og inspirerende for kunderne at handle dagligvarer. Hver eneste kunde mødes nu af en fuldt ud personaliseret indkøbsoplevelse, der bliver skabt ud fra den enkeltes præferencer og købshistorik. Med disse teknologier til grund er det muligt at give kunderne en relevant, inspirerende og personlig indkøbsoplevelse. Og Raptors personlighedsteknologi skaber unikke produktforslag til hver enkelt kunde. Sitecores platform er hele sitets motor, der sikrer høj skalerbarhed og performance. Platformen er bygget på markedets bedste teknologier, som er nøje udvalgt til at understøtte s forretning og kunderejse. Det nye site er med til at flytte grænserne for, hvordan vi handler dagligvarer. Kunderne blev næste morgen mødt af den nye, forbedrede indkøbsoplevelse, og har fra starten taget det nye site og den nye indkøbsoplevelse til sig. I marts, over en nat, skiftede sammen med IMPACT hele platformen. Derfor er nøgleordet for den nye indkøbsoplevelse på personalisering. Relevante budskaber i den rette sammenhæng skaber engagement og i sidste ende loyale kunder. En indkøbsoplevelse, som er relevant og inspirerende for den enkelte. Målsætningen er at gøre til danskernes foretrukne supermarked ved at skabe en unik og 100 % personaliseret kundeoplevelse. At lette hverdagen for de mange travle forbrugere og tilbyde dem den ultimative handlefrihed - at handle ALT på ét sted når og hvor de vil med levering lige til hoveddøren. s vision er at skabe et bedre liv for danskerne. Director / Management Consultant / Partner Winner of: E-Commerce B2C + B2B: Gold WinnerĬoncept & Tech. 's vision is to create a better life for the Danes. To facilitate the everyday life of the many busy consumers and offer them the ultimate freedom of action - to shop everything in one place whenever and wherever they want with delivery right to the front door. The goal was to make the Danes' favorite supermarket by creating a unique and 100% personalized customer experience. A shopping experience that is relevant and inspiring to the individual. Relevant messages in the right context create engagement and ultimately loyal customers. Therefore, the keyword for the new shopping experience at is personalization.








    Unik kundeoplevelse